Vår leveranse - din trygghet
Vi tror hjemmet skal være en forlengelse av deg selv – et sted der funksjon, form og følelser møtes i perfekt balanse. Med sans for detaljer og et skarpt blikk for kvalitet, utvikler vi helhetlige løsninger som kombinerer moderne teknologi med tidløs design. Vi samarbeider med markedets ledende produsenter og håndplukker produkter som løfter både hverdagen og estetikken. Hos oss handler det ikke bare om kjøp – det handler om opplevelse, om trygghet, om et hjem som føles gjennomført og personlig. Vi følger deg hele veien, og leverer ikke før vi vet at alt stemmer – fra første samtale til siste skrue.
Kontakt
-
Telefon: 22 12 00 38
-
E-post: post@bygebad.no
Informasjon
Levering og retur
Tilbolig.no benytter i hovedsak 3 leverandører på frakt. Ekspeditt, Bring og Postnord avhenger av hvor geografisk du ønsker varene levert. Alle frakttjenester kjøper via via vårt søsterselskap Ekspeditt as.
Vi tilbyr gratis frakt på alle kjøp over kr 5 000.
Transportskader, retur av produkter, og lignende.Ved levering skal mottaker( kunden) kommentere eventuelle synlige transportskader på fraktbrevet og transportøren må signere for dette, og samme dag må skaden rapporteres til tilbolig.no på post@tilbolig.no. Erstatningskrav som mottas senere enn dette vil ikke bli akseptert med mindre kunden har handlet i god tro og ikke har vært i stand til å oppdage disse skadene tidligere. I slike tilfeller skal kravet fremmes skriftlig tilbolig.no senest 2 dager etter at transportskaden ble oppdaget og senest 7 virkedager etter at levering har skjedd.
Produktene skal, avhengig av innholdet i transportskadekravet og bare etter særskilt avtale med tilbolig.no, bli returnert til en adresse spesifisert av tilbolig.no. Hvis kunden fremlegger en forespørsel om å returnere et levert produkt, har tilbolig.no enerett til å akseptere eller se bort fra slike forespørgsler. I tilfelle hvor tilbolig.no godtar en anmodning om å returnere et levert produkt:
1. Produktet må være i sin opprinnelige og uskadede emballasje
2. Produktet skal ikke ha vært installert hos en sluttbruker
3. Produktet kan ikke være skadet på noen måte
3a) Produktet kan ikke være eldre enn 20 dager.
Reklamasjon
Transportskader, retur av produkter, og lignende.Ved levering skal mottaker( kunden) kommentere eventuelle synlige transportskader på fraktbrevet og transportøren må signere for dette, og samme dag må skaden rapporteres tiltilbolig.nopåpost@tilbolig.no. Erstatningskrav som mottas senere enn dette vil ikke bli akseptert med mindre kunden har handlet i god tro og ikke har vært i stand til å oppdage disse skadene tidligere. I slike tilfeller skal kravet fremmes skriftligtilbolig.nosenest 2 dager etter at transportskaden ble oppdaget og senest 7 virkedager etter at levering har skjedd.
Produktene skal, avhengig av innholdet i transportskadekravet og bare etter særskilt avtale medtilbolig.no, bli returnert til en adresse spesifisert avtilbolig.no. Hvis kunden fremlegger en forespørsel om å returnere et levert produkt, hartilbolig.noenerett til å akseptere eller se bort fra slike forespørgsler. I tilfelle hvortilbolig.nogodtar en anmodning om å returnere et levert produkt:
1. Produktet må være i sin opprinnelige og uskadede emballasje
2. Produktet skal ikke ha vært installert hos en sluttbruker
3. Produktet kan ikke være skadet på noen måte
3a) Produktet kan ikke være eldre enn 20 dager.
Spesielle vilkår og betingelsertilbolig.noforbeholder seg retten og muligheten til å belaste sluttbruker (bruker) med et gebyr når reparasjoner blir utført på produkter med feil dersom feilen er forårsaket av:- Manglende overholdelse av instruksjoner i brukeranvisningen og / eller installasjonsmanualen
- Feilbruk eller misbruk av produktet
- Den autoriserte serviceteknikeren ikke kan finne noe produktfeil i henhold til sluttbrukers (brukers) beskrivelse, og etter en fysisk inspeksjon av produkt
- Reparasjoner eller forsøk på å utføre reparasjoner av produktet har blitt gjort av andre enn våre leverandørers autoriserte serviceorganisasjon / serviceteknikeretilbolig.noer ikke ansvarlig for eventuelle følgeskader som oppstår på grunn av feilinstallasjon av produktet.Ettermarkeds-, & garantisvilkårtilbolig.no tilbyr garanti og ettermarked på innkjøbte produkter i samsvar med gjeldende nasjonal lov. 5 års reklamasjonsrett dersom sluttbruker og bruk er en privatperson. 2 år reklamasjonsrett om bruker er proffesjonell eller produktene brukes i næring.
Garantien omfatter ikke plastdeler, normal produktslitasje eller skader som skyldes misbruk av produktet. Videre dekker ikke tilbolig.no garantiforpliktelser feil og/eller skader på grunn av hendelser hvor en alminnelig forsikring ville dekket slike henvendelser.
Garantikravet gjelder ikke når:
a Kunden har misbrukt sine forpliktelser overfor tilbolig.no vedrørende det leverte produktet
b Kunden eller sluttbrukeren ikke kan dokumentere tidspunktet for levering av produktet fra enten tilbolig.no eller til leverandøren til tilbolig.no
c Feilen på produktet ikke kan relateres til produksjonsprosessen eller selve produktet, og feilen derfor skyldes feil installasjon, feil bruk av produktet, eller at produktet er modifisert av andre end tilbolig.no
d Feilen ikke har blir rapportert til tilbolig.no umiddelbart etter at den har blitt oppdaget
e Bruksanvisningen ikke har blitt fulgt
f Produksjonsdatoen er mer enn 5 år eldre enn kjøpsdatoen for produktet
g Kunden har ikke oppgitt elektronisk dokumentasjon for "nummerplaten" på det aktuelle produktet
Dokumentasjon på kjøpet må oppbevares av sluttbruker for godkjenning av garantikravet (serviceteknikeren vil kreve å få se dette før reparasjon kan utføres).
tilbolig.no vil kun utføre reparasjoner og / eller bytte dersom følgende kriterier er opfyldt:
a Reparasjonen utføres av tilbolig.no og demmes leverandører autoriserte nettverk av serviceteknikere / organisasjoner, eller av en tredjepart, som har blitt tildelt denne oppgaven av tilbolig.no.
b Produktet har blitt installert av autorisert installatør og i henhold til nasjonale og juridiske krav for slike anlegg.
c Det opprinnelige kjøpedokumentet foreligger og blir fremvist før reparasjonen utføres.
Ved feil på produktet:Her finner du lenker til våre leverandører. Du som sluttbruker må selv bestille service fra den merkevaren du har kjøpt. Trenger du veiledning? Kontakt oss på post@tilbolig.no
Bestill service fra Electrolux og AEG via denne linken:https://nelreg.logiq.no/nelreg-prereg/Prereg
Bestill service fra Siemens via denne linken:https://www.siemens-home.bsh-group.com/no/kundeservice/reparasjon/bestilling
Eller du kan ringe dette nummeret ring: 22 66 05 73
Husk å ha E-nummeret og FD-nummeret klart før du ringer.
Denne informasjonen finnes på typeskiltet som er plassert ulike steder på apparatet – bruk
apparatidentifiseringstjenesten for å få hjelp til å identifisere apparatet og finne ut hvor typeskiltet er
plassert på ditt Siemens husholdningsapparat.
Bestill service fra Bosch via denne linken:https://www.bosch-home.no/kundeservice/bestill-service-og-reparasjon
Eller du kan ringe dette nummeret ring: 22 66 05 73
Husk å ha E-nummeret og FD-nummeret klart før du ringer.
Denne informasjonen finnes på typeskiltet som er plassert ulike steder på apparatet – bruk
apparatidentifiseringstjenesten for å få hjelp til å identifisere apparatet og finne ut hvor typeskiltet er
plassert på ditt Siemens husholdningsapparat.
Bestill service fra Neff via denne linken:https://www.neff-home.com/no/service/reparasjon
Eller du kan ringe dette nummeret ring: 22 66 06 00
Denne informasjonen finnes på typeskiltet som er plassert ulike steder på apparatet – bruk
apparatidentifiseringstjenesten for å få hjelp til å identifisere apparatet og finne ut hvor typeskiltet er
plassert på ditt Siemens husholdningsapparat.
Bestill service fra Gaggenau via denne linken:https://www.gaggenau.com/no/kontakt/hjelp/kontakt-oss
Eller du kan ringe dette nummeret ring: 22 66 06 46
Husk å ha E-nummeret og FD-nummeret klart før du ringer.
Denne informasjonen finnes på typeskiltet som er plassert ulike steder på apparatet – bruk
apparatidentifiseringstjenesten for å få hjelp til å identifisere apparatet og finne ut hvor typeskiltet er
plassert på ditt Siemens husholdningsapparat.
Bestill service fra Miele via denne linken:https://www.miele.no/husholdning/servicebestilling-296.htm
Bestill service fra Norcool via denne linken:http://service.norcool.com/
Bestill service fra Temptech via denne linken:https://www.serviceinfo.se/service/nn-NO/Consumer/Registration/Step1?UserGroupId=83
Bestill service fra Røroshetta via denne linken:https://roroshetta.no/kundesenter/reklamasjon-og-service/
Bestill service fra Quooker via denne linken:https://quooker.no/service/
DRØMMEKJØKKENET AS - HOVEDKONTORPO Boks 254 Heimdal, 7474 Trondheim
Latitude: 63.35522
Longitude: 10.36074
+47 72 88 94 94 (tel vxl)
+47 72 88 99 83 (fax vxl)
info@drommekjokkenet.no
HUSK å merke henvendelsen din med prosjektnavn og leilighets-/husnummer.
Kjøpsvilkår
Ettermarkeds-, & garantisvilkårtilbolig.no tilbyr garanti og ettermarked på innkjøbte produkter i samsvar med gjeldende nasjonal lov. 5 års reklamasjonsrett dersom sluttbruker og bruk er en privatperson. 2 år reklamasjonsrett om bruker er proffesjonell eller produktene brukes i næring.
Garantien omfatter ikke plastdeler, normal produktslitasje eller skader som skyldes misbruk av produktet. Videre dekker ikke tilbolig.no garantiforpliktelser feil og/eller skader på grunn av hendelser hvor en alminnelig forsikring ville dekket slike henvendelser.
Garantikravet gjelder ikke når:
a Kunden har misbrukt sine forpliktelser overfor tilbolig.no vedrørende det leverte produktet
b Kunden eller sluttbrukeren ikke kan dokumentere tidspunktet for levering av produktet fra enten tilbolig.no eller til leverandøren til tilbolig.no
c Feilen på produktet ikke kan relateres til produksjonsprosessen eller selve produktet, og feilen derfor skyldes feil installasjon, feil bruk av produktet, eller at produktet er modifisert av andre end tilbolig.no
d Feilen ikke har blir rapportert til tilbolig.no umiddelbart etter at den har blitt oppdaget
e Bruksanvisningen ikke har blitt fulgt
f Produksjonsdatoen er mer enn 5 år eldre enn kjøpsdatoen for produktet
g Kunden har ikke oppgitt elektronisk dokumentasjon for "nummerplaten" på det aktuelle produktet
Dokumentasjon på kjøpet må oppbevares av sluttbruker for godkjenning av garantikravet (serviceteknikeren vil kreve å få se dette før reparasjon kan utføres).
tilbolig.no vil kun utføre reparasjoner og / eller bytte dersom følgende kriterier er opfyldt:
a Reparasjonen utføres av tilbolig.no og demmes leverandører autoriserte nettverk av serviceteknikere / organisasjoner, eller av en tredjepart, som har blitt tildelt denne oppgaven av tilbolig.no.
b Produktet har blitt installert av autorisert installatør og i henhold til nasjonale og juridiske krav for slike anlegg.
c Det opprinnelige kjøpedokumentet foreligger og blir fremvist før reparasjonen utføres.
Kontakt oss
Kundeservice
-
Levering og retur
Vi ønsker å gi deg den beste kundereisen
-
Reklamasjon
Det skal være enkelt å reklamere på skader
-
Vilkår
Trygghet for deg som kjøper og oss som selger